Sokan azt mondják, vidéken nincsenek olyan lehetőségek, mint a nagyvárosokban vagy a fővárosban. Ezzel részben egyet kell értenem, mert tényleg vannak bizonyos dolgok és szolgáltatások, amikhez nehezebb hozzájutni egy kisvárosban. De azt, hogy a fővárosban élni jobb, mint vidéken, nem jelenteném így ki. Nyilván mindenkinek eltérőek az igényei, van, aki a pezsgést, az eseményeket szereti, hogy mindig történik valami és mindig van kikkel programot csinálni, más viszont a csendet és a nyugalmat preferálja. Nem vagyunk egyformák és el kell fogadnunk, hogy mindent nem lehet, kompromisszumot kell kötnünk, akár vidéken lakunk, akár nagyvárosban.

Vidéken is lehet saját céget alapítani

Az ügyintézés szokott még nehézkes lenni, akik kisvárosban laknak, sokszor tapasztalhatják, hogy nem olyan egyszerű elintézni valamit, mint egy városi, forgalmas hivatalban. Több idő kell a dolgok átfutásához, hogy megérkezzenek a papírok és alá legyen írva minden. Éppen ezért hatalmas segítség, ha online is lehet intézni az ügyes-bajos dolgokat, vagy legalább egy részét, elindítani a folyamatot. Ez a helyzet a cégalapítással, ha valaki elhatározta magát és belevág egy saját cég elindításába, akkor az első lépéseket nem kell személyesen megtennie, elég, ha rendelkezik internet kapcsolattal. Ha már biztos benne, hogy milyen cégforma lenne a legmegfelelőbb neki, akkor egy kicsit leegyszerűsödik a folyamat, mert már határozott elképzelésekkel vág neki a dolognak. De az sem baj, ha valaki még csak ismerkedik a kft és bt jellemzőivel, a szabályokkal és az előírásokkal. Ilyen esetben sokat tudnak segíteni a cégalapításra és cégmódosításra szakosodott cégek, az ügyfélszolgálat munkatársai készségesen állnak a rendelkezésünkre, megválaszolnak minden felmerült kérdést és segítenek rendet tenni a különböző cégformák kavalkádjában. Nem mindegy ugyanis, hogy milyen céget szeretnénk alapítani, milyen tevékenységet fogunk folytatni, hányan leszünk benne és kinek milyen szerepet szánunk. Ahhoz, hogy ezeket átgondoljuk, még mindig nem kell kimozdulnunk otthonunk kényelméből, online tudjuk bonyolítani az informálódást.

Fontos teendők a cégalapítás előtt

Ha döntésre jutottunk, elindíthatjuk a cégalapítást az interneten keresztül. Különböző nyomtatványokat és nyilatkozatokat kell kitöltenünk, amit otthonról is meg tudunk tenni. A személyes jelenlétre akkor van szükség, amikor minden dokumentumot alá kell írnunk, mielőtt az ügyvéd beadja a cégbíróságra a papírjainkat. Fontos azonban, hogy könyvelőt is keresnünk kell és nála tisztázni, hogy kit szeretnénk ügyvezetőnek, melyik cégformára esett a választásunk és az adózási formát és részleteket is meg kell beszélni. Ez nem sok intézni való, de ha kihagyjuk ezt a lépést, nem fogjuk tudni elindítani a cégalapítás folyamatát. Amit még ki kell gondolnunk, az a cég arculatához és tevékenységéhez passzoló cégnév. Itt szabadon lehet engedni a kreativitást, de olyan nevet érdemes választani, amit később sem bánunk meg és megfelel minden előírásnak és etikai elvnek. A cégnek székhelye is kell legyen, ha nem áll a rendelkezésünkre megfelelő székhely, a cégalapítás során lehetőségünk van székhelyszolgáltatást is kérni. Ebben az esetben a cégalapítást végző cég fogja adni a székhelyet, nekünk nem kell a fejünket törni rajta. Már tényleg nem sok maradt hátra, ha idáig eljutottunk; tisztáznunk kell a cég tevékenységi körét és az alapításkor befizetendő tőke összegét. Sok döntés kísér egy cégalapítást, de bármikor kérhetünk segítséget, ha bizonytalanok vagyunk valamiben. 

Ha a cégalapítással is megvagyunk, már csak néhány apróság maradt hátra, amik nélkül nem tud majd működni a cégünk.

Cégmódosítás egyszerűen, ha bármilyen változás következett be a cégen belül

De mi a helyzet, ha már van egy cégünk, de módosítani szeretnénk rajta valamit? Ez esetben úgy érdemes segítségül hívnunk az internetet és a keresőt, hogy beírjuk a Cégmódosítás akár 0 Ft + székhelyszolgáltatás | topcegalapitas.eu hívószavakat. Cégmódosítás esetén két lehetőségünk van, hogy alapszintű változtatást hajtunk végre, vagy átruházást és tagcserét. Az alapszintű változtatást már egyetlen személyes megbeszélés és aláírás alkalmával el lehet végezni, utána már csak az ügyvédnek van vele dolga, minket pedig majd értesítenek emailben, ha sikeres volt a változtatás. Komolyabb módosításnál, amikor valakit beveszünk a cégbe vagy át is ruházzuk valakire az egészet, már kicsit többet kell fizetnünk, de hasonlóan a kisebb változtatásokhoz, egyetlen óra alatt alá tudunk írni mindent és kitölteni a szükséges nyomtatványokat. Ez nagy könnyebbség lehet, ha valaki elfoglalt és nem igazán tudja besűríteni a napjaiba a hosszas személyes konzultációkat, vagy pedig nincs a lakóhelyén ilyesmivel foglalkozó cég és utaznia kell, ha ügyet akar intézni. Az alapszintű változtatások kategóriába a cégnév módosítása tartozik (ezért érdemes már az alapításkor jó nevet választani, hogy később ne legyen vele gond), az ügyvezető személyének változása vagy a székhely, telephely megváltozása, a tagok adataiban bekövetkezett változások, a tevékenységi kör megváltoztatása és a jogi kikötések változása. Ezek alapján mondhatnánk, hogy minden más a nagyobb változás kategóriába sorolható, de oda a személyeket érintő változások tartoznak, vagyis tagok ki- vagy belépése és az üzletrész átruházása.

Az összeszedettség itt pénzt és időt ér

Ha több mindent is módosítani szeretnénk, akkor érdemes ezeket a tételeket előrelátóan összevárni és egyszerre beadni módosításra, mert nem a módosítások száma alapján kell ügyvédi munkadíjat, közzétételi díjat és illetéket fizetni, hanem az alkalmak után. Tehát ha például a cég nevét, székhelyét és tevékenységi körében is változás következik be, érdemes ezeket összeszedni és egyben beadni. Ez nem csak leegyszerűsíti az egész folyamatot, de kényelmesebb is lesz, hogy egyetlen alkalommal kell személyesen megjelenni és mindent elintézni, nem kell heteken keresztül az ügyvédhez szaladgálni; a megspórolt illetékekről és díjakról pedig már nem is kell külön említést tenni.

A kezdőlépésektől a végkifejletig mellettünk lesz valaki

Akár vidéken lakik valaki, akár nagyvárosban, vagy netán a fővárosban, mindenhol és mindenhonnan megoldható a cégalapítás, a cégmódosítás, vagy akár az egész folyamatot megelőzően a tudakozódás, információszerzés és tájékozódás a cégek összetett világában. A világháló és a modern technológia előnyeit kihasználva telefonon akár azonnal választ kaphatunk a cégformákkal kapcsolatos kérdéseinkre, az adózási és működési szabályok kapcsán felmerült kételyeinket tisztázhatjuk, vagy elindíthatjuk az egész procedúrát, aminek a végén sikeresen megalapítottunk egy céget vagy módosítottunk valamit a céggel kapcsolatban. Csak egyszer kell túlesni az egészen, utána már minden alkalommal menni fog simán; éppen ezért fontos, hogy az első alkalommal hozzáértő csapat támogassa az elképzeléseinket és a jogszabályok pontos ismerete mellett terelgessen bennünket a cégek útvesztőjében. Egy ilyesmire szakosodott cég munkatársai szakszerű és hatékony segítséget tudnak adni, így mi magunk megússzuk, hogy éjszakába nyúlóan jogszabályokat kelljen böngészni otthon. Ami nekünk, laikusoknak elsőre irdatlan mennyiségű információnak és szabálynak tűnik, amik között simán elveszünk, az egy ilyesmivel dolgozó szakembernek ismerős rengeteg, amiben otthonosan mozog.

Cégmódosítás akár 0 Ft + székhelyszolgáltatás | topcegalapitas.eu